söndag 4 september 2011

Petter, Al-Shên Eclipse



Torsdagen den 25 augusti var jag och hämtade en liten svart italienarkille, Petter (Al-Shên Eclipse). Han är en bedårande kille som det är fullfart på. Man måste hejda honom, han förstår inte att han är för liten för att busa med de stora hundarna. Han är super glad i både människor och andra hundar. Tack Anette och Conny för att jag har fått köpa denna lilla kille.

Nu har vi varit sista helgen på vårat torp för i år. Det känns alltid lite vemodigt att stänga på hösten. Vi brukar ju vara där längre men i år är det så mycket som händer i september. Thure och barnen åker ju till Liverpool för att se fotboll och jag är förhoppningsvis hemma med Christa och Katapoos valpar.

Katapoos (Skech Why Too Much) och Magnus (Pandorans Barbados) valpar väntas vecka 38. Är inte riktigt säker på att Katapoo är dräktig, det tar lång tid innan det märks på henne. Jag hoppas på både bruna och svarta dvärgvalpar.

Christas (Pandorans Per Filious) och Marcus (Pandorans Revolution) valpar väntas vecka 39. Christa har fått en liten kula så där inne finns det nog ett par valpar. Jag hoppas på både bruna och svarta toy/dvärgvalpar men troligtvis blir det bara svarta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar