lördag 24 september 2011

Christas valpar

Christas valpar mår så bra. Tiken har gått ned lite i vikt men har redan vänt och börjat gå upp. Hanen har gått ner lite mer men det verkar stannat upp så det kanske har vänt vid nästa vägning. Christa är en fantastisk mamma, jag tror hon skulle klarat av allt på egen hand. Just nu ligger hon i mitt sovrum och ser nästan förnärmad ut då jag tittar till dem. Går inte att jämföra med Lova som är så sällskapssjuk, vill gärna att man är hos henne hela tiden.

Det har har varit en jobbig vecka och torsdag natt blev lång. Var rätt trött i går så jag orkade bara se Idol och Skavland sen la jag mig och somnade direkt. I dag vaknade jag vid halv åtta, rastade alla hundar men kände mig fortfarande trött. Så jag tog Petter med mig och la mig igen, vi sov till fem i tolv!! Vet inte när jag sovit så länge, tror jag hade kunnat sova mer men Freja ledsnade på att vara ensam så hon började putta på min dörr och det var väl tur det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar