tisdag 18 oktober 2011

Christa och Marcus valpar, Ella

I dag har Christas valpar fått köttfärs för första gången och det gick jättebra. Christa är rolig hon gömmer mat i bädden. Valparna blev 3 veckor i fredags, tänk vad tiden går fort.

Jag funderar på vad deras namn ska bli. Tror de ska heta något med revolution, just nu är känns Joymakers Love Revolution och Joymakers Revolution Calling som de bästa förslagen. Marcus namn är Pandorans Revolution. Gillar även några av Dr Hooks låttitlar, A Littel Bit Moore och Walk Right In till exempel. Vi får väl se vad det blir.

Ella, Madness Bonnie Taylor sommaren 2011

På fredag ska Ella besiktas, Ella är min storpudel som nyligen fyllt 7 år, hon ska flytta till sin nya familj i Lund till helgen. Ella har bott hos fodervärd till oktober i fjol då jag var till Stockholm och hämtade hem henne. När jag hämtade hem henne så hade jag tänkt att hon skulle bli kvar här hos oss men tyvärr så fungerar det inte så bra med de små hundarna, de är inte snälla med Ella. Så nu hoppas jag att jag har hittat rätt hem till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar